2020/2021 01.07.2020  -  30.06.2021
Vejledning
Gymnastik er en sportsgren. Vi vil derfor gerne have at børne på MINI GYM, MULTI GYM og JUNIOR GYM skifter tøj i omklædningsrummene. Dette er både for at minske uro omkring skiftene mellem holdene, men mest af alt til vinter, hvor især fodtøjet er vådt.

Rope Skipping Konkurrence (RSE)

 

Rope Skipping Konkurrence  

Konkurrenceholdene er for dem der har gået til sjipning før, og som er klar til en masse nye udfordringer.
Der forventes at man møder op til hver træning, og er klar til at træne målrettet.

Når man sjipper på konkurrence plan, er det både individuelt og som et hold.

Vi træner konkurrenceelementerne speed, enkelt tov og double dutch

Udover alm. træning så får vi også hjælp af en springtræner i løbet af sæsonen. 

Vi regner med at skulle deltage i 1-3 konkurrencer afhængig af hvilket hold, samt til eventuelle gæsteopvisninger,  men vi skal også have det sjovt og deltage i Skensved gymnastiks egen opvisning.

For at gå til sjipning er det vigtigt med et par gode løbesko, godt sportstøj og håret skal være opsat hver gang. Så får vi mest muligt ud af træningen.

Der planlægges ekstra træningsweekender i løbet af sæsonen.

Samtidig vil vi også se på om vi deltager i de tilbud om sjippecamps der kommer i løbet af sæsonen.

Inkluderet i prisen er licens samt konkurrence gebyr, derudover skal der påregnes ekstra udgifter til TØJ, samt sjippecamps.

Der vil blive tilbudt et forældremøde i starten af sæsonen, hvor vi vil snakke om vores forventninger.

(Bemærk sæsonlængden)

 

Tilmeld/Læs mere - (2)

Sund i egen Krop (SiK)

SUND I EGEN KROP


Du kender det nok...

Småskavankerne og "gammeldommen" der trykker.

Overskuddet er måske ikke altid så stort, du er træt, stiv i nakken/ryggen eller måske døjer du med evindelige småskader.

Med udgangspunkt i teorier om kroppens fysiologi og sammenhæng med stressfyldte perioder i hverdagen, for lidt eller for uhensigtsmæssigt fysisk aktivitet,

vil dette hold tilbyde en mulighed for at stramme lidt op, stabilisere og udspænde brugte kroppe.

Der vil være let styrke/stabilitetstræning, udspænding og afspænding.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Stærk i egen krop (STIK)

STÆRK I EGEN KROP


Konceptet i bund og grund er styrketræning med egen kropsvægt. Ikke noget hokus pokus. 

Medbring tæppe/måtte. Vandflaske

Begge hold starter 1. Maj og slutter 19. Juni. (8 træningsgange)
Tilmeld/Læs mere - (1)